Monday, March 26, 2012

Belajar Berkawan

Masa tengah makan kat steamboat antarabangsa tu macam macam aksi anak aku buat
ye la ader tiga orang sepupu dier n abang meme
dier pn dok meniru aksi diorang...
happy giler kalo nampak abg kimi n kakak airiss dier tu
memang tak duduk diam la dier 
Biasa qsha suke mengekor abg kimi dier..sebab selalu jumper kimi
berbanding kakak airiss ngan abg meme
Ni abang kimi n kakak airiss with pak ngah
 yang makan jeruk tu abg meme

Diorang ni la mentor qsha wat masa sekarang..
ahahahhahahahah....
Haritu jugak qsha dapat kawan baru
tak tau la same baya ke tak
tapi nampak cam lebey kurang
sama tahun lahir kot...
layan gambo je la yew..
exited bagitahu ibu dapat kawan =)
baby ni pn suke tiru ape qsha buat kejap melompat, kejap canggung, dok tepuk tangan...
bahasa baby diorang....

comel tengok budak kecik mula nak berkawan sesama diorang..
kan kan kan...

2 comments:

wanie-ladybird said...

seghonok tengok gelagat anak2 kecik

aimi ibrahim said...

itu la.. kalo anak ramai cam kak wanie.. lagi best kan.. ari ari tak bosan... tergelak gelak je tengok diorang