Thursday, June 14, 2012

Qeysha bila Jumpa Kakak Kimah

Qsha ni mmg excited kalo jumpa kawan..
nak nak yang sama baya or besar sket dari dier
mulala dier terkinja kinja....
ajak main
kadang tak malu panggil tatak (kakak), abang, adek....
ajak main....
sonok tengok dier terlebey peramah....
tapi awas kadang kadang buas pulak aku tengok.... mihahahahahah

ni kasi tengok pic dier ngan sepupu dier...
kimah atau nama sebenar airiss nur qistina... nama samaran very d kampung kan. ahahahha
diorang ni jarang jumpe tapi biler jumpe
camni la gayenye
abih di lenjang semua mainan....
tak padan ngan muk muk qsha ni tau....

budak muk muk tak sedar diri sekejap..hihihihi
time kat kg




ewah ko tengok dier bersenang lenang goyang kaki

muke bajet tu, suke sebenarnye ada orang tolong tolak, kalo ibu ayah mmg tak layan la...
bila tengok qsha ni lama lama
terpikir pikir
cepat betul budak ni besar...
da laju lari, pandai makan sendiri, banyak akal, dan da boleh jadi kakak pn....
hukhukhuk

11 comments:

a.d.a.M.i.a said...

hikhikhik suka yang kat ayat "da boleh jadi kakak pun" nanti dah ada adik xyahla tunggu kak kimah dia lagi nak main

anie said...

jadi baby pulak dia..bila lagi kan...
memang suka tgk anak2 main dgn kawan or sepupu diorg..terus jadi perangai lain yang xtahannye

aimi ibrahim said...

a.d.a.M.i.a
eheheheh.kan~~ kene la bagi kawan yang selalu jumpe.... camner rase anak ramai eh.. mesti seronok huru hara rumah...=)

anie
tuka jadi hulk ..kuikuikuk.. versi comel la....

Bitt (doubleIS) said...

alololo tomelnya...
saya follow ;)

BetiZaini said...

ahahhaha...da boleh ade adik la kottt kan?kan?kan?hihi

aimi ibrahim said...

BetiZaini
amboi ko bet..! why not..muahhahaha

Anonymous said...

nmpk smgt bdn dia...berapa dah berat qsha mi?-inaz

aimi ibrahim said...

inaz
berat dier aritu 10.1 kg inaz... uhuhu

Sizzling Suzai said...

salam sis tq sooooo much 4 d visiting yarr..alahhh Qsha comel sgt! hehe tlg cubitkn pipi gebu tu utk sy ek~ =)

Ummi Iman said...

budak2 mmg suka kalau ada org layankan? bolehlah bg adik ;)

aimi ibrahim said...

Sizzling Suzai
tq dear=)

Ummi Iman
suka mintak perhatian.. ekekke.. bagi adik kene jadi kak long la qsha..hihihi