Thursday, March 29, 2012

Kursus Merekod Akta Rahsia Rasmi

yeah..
Berjaya menyelesaikan sehari kursus semalam...
Ceh! buat orang meluat, sehari pn beria 
Tak per la sehari pn bermakna....
da kumpul 2 hari kursus, so tinggal 5 hari nak cukupkan kuota kursus tahun ni
bukan senang nak g kursus ni..
ader je kekangan nyer..
kursus ni pn kursus dalaman, buat kat MOF
kalau bole tahun ni aku nak ambil sumer kursus dalaman jer
sebab takut qsha nangis time aku tak der lama
(pahadal aku yang nangis nnt)=p

tahun lepas aku berjaya tinggalkan qsha 3 ari
untuk kursus kat luar
seperti biasa ibu dier yang melalak lebey..
dier sememeh je tengok aku..ekekke
time tu kecik lagi baru 6 bulan rase nyer
tak paham apa apa
so ok la...

Conslusion untuk kursus akta rahsia rasmi ni:
very very membantu untuk urusan daftar surat jenis terperingkat
sebab selama ni pn blur blur camne nak rekod,
dah main rekod biasa,
so sekarang kene praktik untuk rekod dengan betul bende bende terperingkat ni...
ade 3 jenis buku daftar = contoh buku daftar 492, 492A dan 492B
Yes! buku daftar ni still relevan sampai sekarang
masih digunakan walaupun dianggap ketinggalan zaman.
Rahsiakan Rahsia Kerajaaan.
Saya yang menurut perintah...
Tak sempat bergambo pn time tu,
ini je yang ado
ingat kursus sorang tak der kawan. nasib baik jumpa kak Mariam PA kat BUU
haa biasa la duduk seat paling belakang sekali. Motif senang nak keluar..ahahahahha

Sekian,
tataitittutu

4 comments:

Sue_Echan said...

xnampak gmbar sy pun.. hihi... nak snap pict, camera hp sy x ley silent mode plak... huhu

aimi ibrahim said...

Sue_Echan
itu la.. ade kot gambo sue, cer tepon 4044 minta kat appy gamba kursus..rase macam dier ambil banyak gambar semalam. ni pn dapat snap time kul 4 tu..ekekek rugi tak snap pic masa makan same tu kan.=(

Sue_Echan said...

jarang nmpak eppy kt opis.. huhu.. kirim bole x...? tula, smalm mase makan x tfikir lak nk snap pict together2 :)

aimi ibrahim said...

nnt sy tanyekan ye...