Thursday, April 5, 2012

Anak Ibu Demam

Kesian nyer kat anak ibu
masuk hari ni da 4 hari dia demam
tapi tak der apa apa masalah la
cuma tekak dier sakit coz batuk
selsema n sometimes muntah
aku bagi dier kurang susu
sebab dier menyusu jer jadi kahak...
nasi tu boleh la nak alas perut dier makan
tengok dia pn tak der selera
cepat la sembuh qsha
nnt ibu bawak qsha jalan g taman yea....

rindu la keletah qsha yang tak reti dok diam tu
ader jer bender dier nak buat
tuk impress ibu ayah
tapi bila da demam
asik merengek jer la
ibu yang sayu tengok...

semalam pn tetibe kepala qsha benjol masa nak amik kamera ibu
nak tengok video dia sendiri
kena bucu meja
nasih baik tak ader aper aper
nagis-nagis terus tido...
ermmmmm
1st day qsha da rase cam nak demam.. tapi time ni aktif lagi...demam dia kali ni asik on n off jer sekejap panas, ok sejuk pastu panas balik...

cepat sembuh ye anak ibu
insyallah..... anak ibu kan kuat
demam nak pandai kan..

6 comments:

Aziah said...

moga cepat sembuh

aimi ibrahim said...

Aziah
insyallah. tq=)

wanie-ladybird said...

olor ciannyer...get well soon yer budak comey

aimi ibrahim said...

wanie-ladybird
tq auntie wanie=)

Cik Mai said...

semoga cepat sembut ye...

p/s comey la budak nie...hehe

aimi ibrahim said...

Cik Mai
Insyallah.. tq cik mai=)