Friday, April 6, 2012

Makan Sendiri

Dulu qsha very the kuat makan
bagi jer apa apa masuk mulut
sumer die telan
tolak batu n kayu jer
sekarang bila da gigi banyak,
selera dier da lain
makan pn sikit ajer

Tapi pengasuh bagitahu dier biasa makan sendiri
n kat sana dier makan banyak
heran aku...
mungkin kat sana seronok makan sebab ramai kawan
n berebut rebut time makan...
kalo kat umah tak seronok n tak adventure sangat kot...

qsha kalo ibu n ayah suapkan mmg
mendatangkan geram jer la
dier makan luah balik
paling muka tak nak makan la..
lari dari meja nak g main la...
aishhhh

last last aku biorkan ajer dier makan bersepah

pastu aku la merana nak kena kemas balik rimah rimah dia tu
rumah kalo ader makanan semut pn datang...
da la ade anak kecik, nnt kene gigit semut pulak
kesian....

2 comments:

Anonymous said...

samalah mcm niya...skang ssh sgt nk mkn..smpai kt lak dok ssh ati...klu nk mkn tu, msti nk suap sndiri...klu kt suapkan, grenti xnk...-inaz

aimi ibrahim said...

inaz:
kan! tu la.. tension pulak time nak bagi makan... da la time lapa tak tau sebab dier tak bagi hint..hihihiihi