Wednesday, April 18, 2012

Saya dan Bos

pagi ni ader Mesyuarat Agung Kelab Perbendaharaan
nak gak aku turun dewan nak menghabiskan masa
stress ow dok bilik ni je...

dak dak opis lalu lalang sambil tanyer

dak opis : aimi tak turun dewan ke?  (setiap orang yang lalu depan bilik mesti tanye)
aku: hah kejap lagi.

tapi bila da time, bos aku buat dialog lak

bos: mie u turun tak nnt?
aku: ntah la, bos bagi ker?
bos: tak payah la, dok sini jer la
aku: symp ... ermmm

tak dapat den dan merelese tension kat bawah, kalo tak leh kepochi nga siti ecah..
tunggu taun depan la.....
dapat goodies tau kalo g meting ni
taun lepas bos aku yang ambil kan goodies ( nasib taun lepas pn samer) hihiih
arap arap taun ni pn dier ambilkan tuk aku..
ader, ader la, tak der pn tak pe...
 

7 comments:

mieza said...

ade la 2...hehehehehehe...bos kn syg aimi.....

Ummi Echah said...

heee..mesti dapat pyer...huuuu

aimi ibrahim said...

mieza:
syg sgt la.. menangis tak berlagu..hihih

wanie-ladybird said...

bos aimi besttt

aimi ibrahim said...

Ummie Echah.
ntah kak ecah, tak nampak bayang lg..hihi

Wanie-ladybird
bestt...ahahahahha...kak wani g jugak ke meting tadi?

♥z@z@♥ said...

haha..ala bos ko camtue pun sporting ape..janji dia pg..relax jgk kan xde dia..hihi

aimi ibrahim said...

zaza:
relax=) tak bagi aku turun dewan aku turun g bank kejap..ahahahhaha... pandai tak?