Tuesday, April 10, 2012

Tertinggal Flight

Kesian en. SYA..
pagi ni die bangun kul 530pg
nk g intervew kat petronas KK
flight kul 750pg
Die mmg tekad nk g interview tu
Yela da lame sijil bidang die tu jadi perhiasan je kat umah
Aku redha je...
segala bagai persiapan dier nak g sane, dia urus sendiri.
sebab aku berat ati nak buatkan =(

Pagi ni dier msg dengan ayat
'ala saya tertinggal flight'
g kaunter minta tolong mmg tak dapat la
suh beli yang baru...
sudahnya dia balik hampa
pergi dalam hujan balik dalam hujan
mungkin ini bukan rezeki,
usaha jangan putus asa
banyak peluang janji jangan give up
aku tak leh nak cakap camtu depan dier
nnt aku yang nangis...
Semuanya burn begitu sahaja...

Sekian luahan perasaan.

6 comments:

Anonymous said...

SIAN SYA...MST KO YG SABOTAJ DIE KN

aimi ibrahim said...

huh.. mane ade, tak der sabotaj pn.. elok jer dier pegi, tapi tak sangka sangka kene tinggal flight

lina said...

mcm mana leh tertinggal tu. ada lembu tido tengah jalan ke?

Takde rezeki.

Kot ada rezeki lagi baik tempat lain tu... think +ve.

aimi ibrahim said...

along:
bukan ader lembu, lori yang banyak sangat tak leh bawak moto laju.. kesian dier la...hihih...

♥z@z@♥ said...

maybe sbb ko yg x rela kot mie..sbb tue ada je halangan dia..

aimi ibrahim said...

zaza
ye la. mmg tu sebab nyer kot fizay.hihi