Monday, May 28, 2012

Celebrate Birthday Ummu Salmah

Kejadian ni berlaku pada 23 Mei aritu sebenarnye
lambat update, tapi update jugak akhirnya
ari sebelum tu kak sal (pengasuh qsha) da pesan
esok bawak la baju cantik cantik nak celebrate besday ummu
aku pn yela... nnt bawak
ummu ni member qsha,sama-sama diasuh oleh kak sal

Esok nye tu balik keje, aku pegi la jemput qsha,
tengok tengok, diorang baru nak celebrate
aku pk diorang nak celebrate petang sebelum mak ayah jemput anak balik
so terjebakla aku untuk celebrate sekali...

ni la birthday gurl tu..UMMU SALMAH nama dia.. comel kan!

 ummu dengan kal sal.... same tarikh birthday dengan pengasuh rupenye=)

nak gak tepek gamba aku n qsha... sebelum makan kek, lepas makan adalah selekeh, baju abih kene kek! (eleh! sebelum pn da selekeh jugak muhahaha)


To Ummu Salmah, auntie uncle n qsha wish happy 1st birthday to you!
 Jadilah anak yang solehah dan taat pada ibubapa

6 comments:

a.d.a.M.i.a said...

alahai tomeinya qsha ni pakai gaun dengan tocaNg lg (",)

aimi ibrahim said...

adamia
tq. tu la da kalo budak pompuan, melawa je la..huhuhu

lovely said...

happy b'day sha..

aimi ibrahim said...

Lovely
besday ummu kak. qsha bulan 9 nnt..huhuhu

feerairish said...

sgt jeles dgn kek angry bird tu! d

aimi ibrahim said...

Feerairish
ermm sy pn tak sempat nak makan kek tu, sebab asik membebel qsha makan comot sangat..ihihihihiih.. biasala da jadi mak, anak anak dulu.. nnt besday angel awak makan kek angry bird yea..eheh