Friday, May 25, 2012

Durian Goreng

Ha korang pernah dengar tak pasal durian goreng ni?
aku pn first time denga ni...
ehihiihihi

Rezeki harini bos aku belanja durian goreng
Agaknya jarang kot bende ni jual kat tempat lain
dapat durian goreng ni pn kat jualan sempena hari belia kat putrajaya ni
Lokasi nak beli dekat jer dengan Bahagian Pinjaman Perumahan (BPP)
ader gerai gerai tepi tu je...
Harga dier Rm3 seketul tapi beli 4 dapat RM10....
sedap la gak..
korang nak try?
jom serbu gerai dia
sempena hari belia je tau...
aku lak over promote ape kes?!! ahahhahah

Nak tengok tak rupe durian goreng camner?
Nak? Nak?
ni la dier




Nyum nyum nyumm
ps: tq bos sebab belanja.(da la arini besday dia)hihiihi

7 comments:

ShaSa RosSa said...

pasni aku nak wat...tembikai goreng..nk rse?? ahahhahahha

aimi ibrahim said...

Shasa Rossa
wei cekodok tembikai la ko wat..ahahhaha... bocor la kuih ko berair jer...muhahahahha

mieza said...

wah akhirnye jadi jgk en wahid blanje...kesian dia ptg smlm lg nk rs...akhirnye dpt gak hr ni....

::Nora Maney:: said...

sedap ke wei? malam ni aku nak carik la..

aimi ibrahim said...

Mieza
tu la... kuikuik. banyak kot die makan



Nora Maney
ok la .. berjaya tak ko rase?

feerairish said...

buat manggis goreng..hehehe..

aimi ibrahim said...

feerairish
camne rase la pulak tu...hihihihih