Thursday, July 12, 2012

Koleksi sandal Die Saje

Dah nama pn anak perempuan kan...
barang barang mesti berkoleksi...
Aku sendiri pn tak ingat sepanjang qsha lahir ni
tah bape banyak selipar n kasut da aku beli...
time masuk rumah semalam tergerak ati aku nak tangkap gambar
kasut dier yang cantik jer susun kat rak kasut....
saje untuk kenangan dia nanti

*pesanan dari ibu tuk qsha, tengok qsha, ibu beli koleksi selipar awk ni..
nnt bila ibu da tua, ingat ingat la kat ibu pulak yea...

Ni baru sebahagian selipar die, belum masuk yang dalam stor, dalam bilik menan, dalam kete ibu, dan di merata rata dalam almari tv pn dier simpan kasut dier... ermmmmmm....


Bertuah budak zaman sekarang, kasut ibu setahun tak bertukar-tukar pn. ahaks. kantoi!

2 comments:

♥z@z@♥ said...

iman stakat nie ada 3 je..plus selipar 1 jd 4 je..tp yg dia suke pkai satu je..boleh?haha

aimi ibrahim said...

Zaza
same la fizay.. qsha pn suke pakai selipar fav dier jer... yang monyet tu.ekekek.. nak pakai yg lain kene pakse lor...