Thursday, July 19, 2012

Part 2~~Balik Kampung Sandakan

seminggu tak hapdet blog
mood mood bercuti ni, malas nak hapdet lagi...
arini baru aku masuk opis
mood aku arini tak yah cakap la.. mengalahkan mood datang keje ari isnin
malas nye..
naseb 2 hari je lagi nak hari sabtu....

Meh la aku citer sket perjalanan kitorang nak ke Sandakan
ari sabtu tu bangun awal kitorang 3 beranak..
nak mengejut qsha kemain payah..
susah tido susah bangun budak kecik tu tau..
siap-siap mandi sumer terus bertolak g erl putrajaya
tak der sape nak tolong hantarkan...
terpakse la kitorang berdikari sendiri (macam tak biasa pulak!)

muke qsha dengan ayah bersiap siap nak gerak g erl

9.00pg gerak, sampai erl Putrajaya dalam pukul 9.15pg
park kereta dulu n beli tiket siap siap nak g lcct.
Kitorang naik Air Asia kali ni, untuk makluman, erl tak der direct terus ke LCCT
so kene la berhenti kat erl Salak Tinggi  then naik Shuttle bus pulak
Masa beli tiket tu, nnt orang kaunter tu akan bagi 2 tiket
satu tiket naik erl n satu tiket naik shuttle bus...
Harga dier seorang dewasa RM5.50 sahaja

 ni hah tiket erl n shuttle bus nak ke LCCT tu.. sori la gambar tak bape clear

korang turun jer dari erl tu terus jer shuttle bus tu tunggu korang, 5 minit pastu terus jalan

tiket shuttle bus tu tak der jual kat erl Salak Tinggi tau
so kene beli siap siap dulu kat Putrajaya...
Hah camtu la lebey kurang cara nak g LCCT dari Putrajaya ni kalo
korang nak naik erl...
bertutorial aku ni ha =)
Cepat tau naik erl ... senang jugak kalo nak bajet masa
sebab dah ader panduan jadual masa

nampak panduan dier.. siap ader jadual sampai LCCT pukul berapa.

So mudah jugak la... dari putrajaya nak ke LCCT ambil masa 30 minit jer camtu...
serius mmg punctual..!
aku naik erl 9.55pg dari Putrajaya sampai LCCT 10.25pg
sekejap jer kan...
aku pn 1st time naik erl ke LCCT ni..
dulu kalo naik erl terus KLIA.... so kali ni aku pn belajar-belajar jugak la...


Next story pasal nak Check In pulak....

No comments: