Tuesday, August 7, 2012

Renew Driving Licence Online

Alkisah nak dekat dekat raya ni baru nak cek lesen
sah! mmg da habis tempoh da ni..
naya jer kene saman time ops sikap nnt...
so kene la renew
tapi aku mmg malas giler nak pegi pejabat pos
kene paking berbayo, pastu kene tunggu nombor..
aku ingat nak cari runner jer tolong renew kan
tup tup dak opis aku kater
kat myeg boleh online renew lesen
wahh canggih giler.. aku dulu ingat kat myeg leh renew insurans n road tax jer...

aku masuk web myeg
kat dpn tu da ader shortcut tuk renew lesen

  nampak tak aku da bulatkan quick shorcut tuk renew lesen tu?

then kene isi form dalam 2 form camtu..
n step last sekali bayar thru credit card or debit card..
sehari jer siap n sampai depan mata..
mudah kan...
owh next renew da kene ikut tarikh lahir ....
so bila birthday jer renew lesen, renew lesen je birthday..

 
    Tara sekejap je lesen da siap, tak payah susah susah.. duduk je depan pc,lesen datang...hihihi

Sekian.

No comments: