Tuesday, September 4, 2012

Syawal 1433H

aduhai...
da abih setengah syawal da aku tak hapdet2 citer raya lagi
tak der mood giler aku nk menaip
aku post gamba jer la eh..

Hah koleksi gambar syawal kami tahun ni

Gambar raya yang sempat di snap.. tu pn si qsha tak reti duduk diam..... yer uollsss tema taun ni kaler pink!
qsha dok tunjuk baju raya yang dapat beli last minute.. bkan main susah nak cari baju budak yang same kaler.. aku ni kalo nak sama, kene tul tul sama...hihihih... 

yang ni qsha dok salam mak cik tam dia, minta duit raya... gamba qsha salam aku n en sya tak sempat snap sebab semua dok sebok sebok siap diri masing masing, so tak der cameraman bidan terjun pn nak tolong...

Geram jer tengok gaya budak kecik ni lepas dapat duit raya.. terus tengok tu, mengorek isi dalam.. tapi da keluar kan duit bagi pada pakcik dier pulak... hello qsha bagi kat ibu atau ayah la...! kene simpan.

Time ni kat kampung rumah arwah wan... walaupn arwah da tak der tiap tiap tahun still rumah ni jugak dituju... mak teh aku dari rawang selalu balik sini masak masak.. so tu jadi tumpuan tu..

qsha dok main dengan pak cik dier...muhahhaahah pak cik qsha lagi kecik dari qsha... baby lelaki ni sepupu aku, mirza nama dier.. baru setahun lebey... qsha pn dah nak masuk 2 tahun .....

qsha buat aksi time sume orang da bosan.. ni kat dapur rumah mak long sebelah rumah jer dari rumah arwah wan.

pic kami lagi kat situ.. dapur pn dapur la....

malam mmg tak ke mana.. time to rest orang kater.. so makan makan dirumah jer dengan menu raya

gambar aku dengan anak buah angah, maisarah nama die.. tak nak baring nak duduk jer

pic ni malam rabu sebelum aku balik Putrajaya.. pagi raya mmg tak sempat nak snap gambar satu family..  ni jer yang ader tu pn tak cukup korum. family along, angah n de tarak

satu la gaya lain.. weh time ni kan aku nak balik... so pakai track suit n baju tshirt jer la.. bila nak bergambar, lari-lari aku g kat kete, cari baju kurung pagi tadi pakai... muhahahahhaha...pakai baju kurung n seluar track jer aku time ni... pandai tak aku cover seluar... (suke tau kantoikan diri!)
 tu jer la cerita syawal aku di kampung....
raya kat kampung pn tak lame. syawal ke 3 da balik putrajaya, en sya aku keje...
k abih idea.. tata titi tutu



2 comments:

anie said...

nice color...pink....
raya 3 da balik putrajya...cepat la...huhu..sama la dengan kita raya ke 4 da balik kl....

Unknown said...

anie
-raya diperantauan la kiter selebihnya=) Selamat Hari Raya anie n family...